reklama zewnętrzna

Chyba nikogo nie trzeba przekonywać, że reklama jest dźwignią handlu. Działania reklamowe mogą jednak przybierać różne formy. I to właśnie wybór tej formy stanowi o sukcesie kampanii reklamowej. Dlatego tak ważne jest znalezienie właściwej agencji reklamowej. Właściwej, czyli takiej, która potrafi dobrać odpowiednie narzędzia marketingowe do danej formy aktywności biznesowej. Profesjonalne agencje często agitują się swoim portfolio. W przypadku tej warszawskiej firmy zajmującej się kampaniami DOOH, naprawdę jest się czym chwalić.

Co to właściwie jest DOOH?

Jak to z nomenklaturą marketingową bywa, większość określeń pochodzi z języka angielskiego. Skrót DOOH oznacza Digital Out Of Home, czyli cyfrową reklamę zewnętrzną. Jak sama nazwa wskazuje, jest to reklama, która rozpowszechniana jest poza miejscem zamieszkania potencjalnego konsumenta.

O ile sama reklama zewnętrzna dotyczy różnych form przekazu (na przykład: plakaty, billboardy, ulotki), o tyle DOOH, skupia się na kampaniach cyfrowych w czasie rzeczywistym w przestrzeni miejskiej („real time”). Takie medium to odpowiedź na rosnące wymagania nowych czasów. Badania wskazują, że reklama dynamiczna jest bardziej zauważalna, nowoczesna i angażująca niż reklama statyczna. Jednym z prekursorów DOOH w Polsce jest firma Screen Network z siedzibą w Warszawie.

Dlaczego warto współpracować z firmą Screen Network?

Bo warto współpracować z ekspertami w danej dziedzinie. Screen Network to zgrany zespół managerów, którzy doskonale znają się na swojej robocie. Firma z powodzeniem działa już od 2005 roku. Doświadczenie pozwala im na skuteczne dostosowanie oferty do potrzeb klientów działających w różnych branżach, w tym usługowej, produkcyjnej lub handlowej. Agencja ma na swoim koncie kilka tysięcy kampanii reklamowych. Za kampanię MCDonald’s otrzymała nagrodę Mixx Award w kategorii Offline digitalizing.

Jednak udane kampanie DOOH to nie jedynie kwestia fachowej ekipy, ale również posiadanych urządzeń oraz oprogramowania. Screen Network posiada zasięg ogólnokrajowy. Urządzenia reklamowe firmy znajdują na terenie całej Polski i umożliwiają dotarcie do różnych grup docelowych. Także tych, które często są poza zasięgiem tradycyjnych kanałów komunikacji.

To, co wyróżnia Screen Network, to ciągła chęć rozwoju. Dlatego firma ciągle intensywnie projektuje i rozbudowuje swoją sieć DOOH. Za pomocą autorskiego zintegrowanego systemu zarządza wszystkimi swoimi cyfrowymi nośnikami treści reklamowych.

O jakie konkretne rozwiązania technologiczne chodzi?

Screen Network stosuje nowatorskie rozwiązania technologiczne. Wśród nich prym wiodą tak zwane Led City oraz ekrany indoor. Led City to ledowe ekrany, które umieszcza się przy licznie uczęszczanych arteriach drogowych. Każdy z takich ekranów posiada powierzchnię obrazu cyfrowego 46 m2. Jakość wyświetlania jest na najwyższym poziomie.

Firma zarządza także 12 sieciami indoor. Ekrany umieszczone są w takich miejscach jak: PKP, Lukoil, Carrefour TV, Media Markt, Inmedio, Relay, 1 minute, Virgin, Discover, Hubiz, InPost. Zakres odbiorców jest zatem imponujący.

Firma specjalizuje się także w organizowaniu innowacyjnych kampanii DOOH. W wyniku takich działań powstały na przykład: interaktywne instalacje rozpoznające wiek i płeć osób uczestniczących w wydarzeniu lub interaktywny Totem LCD. Więcej informacji na temat wykonanych projektów, znaleźć można na stronie internetowej firmy.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here